#1 2012-02-05 18:40:21

Sarah

Admin ~ Władza absolutna   NightLander ( nad-wampir )

36117624
Zarejestrowany: 2011-12-20
Posty: 369
Orientacja: Biseksualna
Ekwipunek: x ilość srebrnych noży
Partner/Rodzina: Nie w tym życiu.
Sakiewka: x $
Zdolności: proj. astr., umysł. ból

Rasy

Wilkołaki



Wilkołaki – w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka.

*Mają one ściśle określone rewiry, których zażarcie pilnują. Wejście wilkołaka na tereny zamieszkałe przez wampiry kończy się śmiercią jednej ze stron. (W przypadku nad-wampirów chyba wynik jest oczywisty).

*Żyją one bardzo długo, nie są jednak nieśmiertelne. Wykazują spore zdolności regeneracyjne, jednak przeprowadzają ja dużo wolniej niż wampiry.

*Posiadają niezwykle wyczulony zmysł węchu.

*Pomimo swojej postury nie należą do zbyt silnych. Najsilniejsze są w stadzie.

*Odżywiają się tylko i wyłącznie mięsem


Księżyc w pełni – są różne wersje na temat jego wpływu na wilkołaka. Niektóre mówią, że człowiek mógł przemienić się w wilkołaka tylko w czasie pełni księżyca, inne natomiast, że potrafił kontrolować przemianę (czyli zmieniać się na życzenie). Wielu jednak uważa, że podczas pełni wilkołaki stawały się silniejsze i bardziej agresywne . W czasie pełni wilkołaki wybierały się też na polowania.
Srebro – Wrażliwe na srebro, odporne na wodę święconą i światło słoneczne.

Zdolności – wilkołaki posiadały wiele nadnaturalnych cech, jak np. możliwość zmiany wyglądu od człowieka przez pół-człowieka pół-wilka do samego wilka, choć najczęściej mówi się o tej drugiej formie. Posiadały wielką siłę oraz zwinność. Mogły też wspinać się z zawrotną prędkością, a także wskakiwać i zeskakiwać z dużych wysokości nie robiąc sobie przy tym krzywdy. Przede wszystkim jednak doskonały węch i słuch, nawet w ludzkiej postaci. Potrafiły również widzieć w zupełnych ciemnościach. Ważną cechą wilkołaka była też jego nadzwyczajna atrakcyjność, gdy wyglądał jak człowiek, swoisty zwierzęcy magnetyzm. Niektóre z wilków przenoszą likantropię. Człowiek ugryziony przez takiego wlka zostaje wilkołakiem. Pół-człowiekiem pół-wilkiem. Może też zmieniać się w zwykłą postać wilka. Wilkołak jest dużo silniejszy niż zwykłyc człowiek, ma futro, ogon, zęby i pazury wilka

Znak bestii –Wilkołak w ludzkiej formie ma na dłoni pentagram. Czasem pojawiają się motywy znamion w kształcie księżyca.

Rody:
*Versius - Najstarszy z rodów. Należą do niego jedynie wilkołaki wysoko postawione, należące jedynie do rodziny królewskiej. Są to zazwyczaj osobnicy większej masy.
*Isterius - Ród szlachty, należą do niego wilkołaki wraz z rodzinami, które pełnią ważna rolę w królestwie. Również wilkołaki, które są nieco dalszymi krewnymi rodziny królewskiej.
*Vallmer - Należą do niego wilkołaki, które nie są w ogóle spokrewnione z rodziną królewską i zajmują niższe rangi w społeczeństwie.






Wampiry



Wampir-fantastyczna istota, najczęściej żywiąca się ludzką lud zwierzęcą krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Zależnie od źródła, wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, czytanie w myślach, przewidywanie przyszłości, lewitacja czy telekineza.

*Wygląd : Wampir wygląda jak każdy inny przedstawiciel rasy ludzkiej. Jedyną rzeczą, która się wyróżnia są kilkucentymetrowe kły.

*Zdolności : Głównymi zdolnościami wampirów są; szybkość - potrafią się poruszać kilkakrotnie szybciej niż przedstawiciele innych ras, lecz każdy wampir patrząc 'rasowo' porusza się z tą samą prędkością. Wzrok - Widza doskonale w ciemnościach, dostrzegą wszystko z odległości kilkunastu metrów lub nawet kilometrów. Potrafią dostrzec to co ludzkie oko nie jest w stanie. Słuch - Słyszą każdy dźwięk nawet ten najniższy, normalnie nie słyszalny dla nikogo innego. Siła - wampiry są kilkakrotnie silniejsze niż ludzie i inne rasy. Dodatkowo każdy wampir posiada również dwie inne zdolności, które w miarę z upływem czasu się uaktywniają, oraz dotyk.

*Pożywianie się : Wampiry pijąc krew wypełniają nią swoje ciało, dlatego, gdy zostaną zranione może wystąpić krwawienie. Wampiry żywią się krwią zdobyczy, która potem właśnie krąży w ich organizmie, dlatego nie potrzebują jeść codziennie. W skrajnych przypadkach Wampir może wypić krew innego Wampira, lecz nie ma to specjalnego znaczenia dla zdrowia tego drugiego. Można wysysać dowolną ilość ludzi/zwierząt w dowolnym zestawieniu dni, lecz głód pojawia się dopiero po 4 dniach od ostatniego posiłku.

Wrażliwość:
*Wampiry nie są wrażliwe na światło słoneczne, Kołki osikowe, czosnek i inne tego typu stereotypy. Jedynym 'wrogiem' materialnym Wampira jest srebro.

*Wampiry przemienione po 2 Wojnie Światowej (nad-wampiry) są niezwykle wyczulone na srebro. Poprawne funkcjonowanie organizmu, lub części ciała takich wampirów może zostać dożywotnio zaburzone.

* Wampiry urodzone przed 2 Wojną Światową nie reagują na srebro, ich rany zasklepiają się niemal natychmiast po ich zadaniu. (UWAGA! KAŻDY UŻYTKOWNIK PO NAPISANIU 1000 POSTÓW MOŻE WYSTĄPIĆ Z PROŚBĄ DO ADMINISTRATOREK O ZMIANĘ DATY URODZENIA.).

*Wampiry są nieśmiertelne, więc nie da się ich zabić. Lecz wampiry, które doznały urazów od srebra potrafią krwawić oraz zemdleć z powodu braku pokarmu w organizmie (nie dotyczy nad-wampirów). Rany otrzymane podczas bitw pomimo nieśmiertelności wampirów goją się wolno i niektóre mogą pozostawić trwały ślad.

*Każdy wampir bez względu na religię jest wrażliwy na Wodę Święconą, może ona dotkliwie poparzyć skórę. Używanie wody Święconej przez wampiry ogranicza się naprawdę do minimum.(W średnim stopniu dotyczy to również nad-wampirów)

*Tęczówki nocnych, gdy są głodni zmieniają kolor na czerwony. Przy niewielkim głodzie nie oczy nie zmieniają go na aż tak długo. Gdy wampir nie jadł już od kilkunastu dni tęczówki zmieniają kolor na bardziej intensywny i pozostają czerwone tak długo, dopóki wampir nie zaspokoi głodu. Tęczówki Wygnanych w ogóle nie zmieniają koloru.


Funkcje seksualne: Wampiry nie czerpią fizycznej przyjemności z seksu, aczkolwiek teoretycznie są do niego zdolne. Różoryżowcy ustalili, że samce wampirów mają permanentny wzwód (zob. KP i Pandora). Jednak cała przyjemność z seksu została przeniesiona na akt picia krwi

Lustrzane odbicie: Wampir odbija się w lustrze, w tafli wody, szybie wystawowej etc.. Można nagrać jego głos, zrobić mu zdjęcie, nakręcić z nim film...


Rody:
*Vendicare (Nocni), Certailon (Wygnani)- Najszlachetniejszy z rodów. Należą do niego wampiry pochodzące od władców. Władca może przyjąć innego wampira do tego rodu, tylko wtedy, gdy jest wampirem z urodzenia, a nie przemieniony.
*Mirrestors (Nocni), Abberline (Wygnani) - Również szlachetny ród. Należą jednak do niego wampiry, które utrzymują stanowisko doradcy lub zastępcy. Do tej rodu należą również dzieci tych wampirów i ich rodziny.
*Raymondez (Nocni), Soferrez (Wygnani) - Wampiry, które są niższa rangą. Nie są wampirami z urodzenia lub też są zbyt dalekimi krewnymi wampirów z wyższych sfer, aby należeć do innych rodów.


Mym zacnym multi jest Atasuke

"Jeżeli Metal jest dziełem Szatana... To Szatan ma bardzo dobry gust muzyczny"
     

Noże Sarah, na których wytopione jest siedem grzechów głównych, pomimo tego, iż wydają się być zwykłymi narzędziami są częścią jej ciała i duszy. Czuje, gdy ktoś próbuje ich dotknąć lub ukraść.


http://pdgf.pitapata.com/E5QRp2.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mistrzowiewf.pun.pl www.vue.pun.pl www.anime-school-life.pun.pl www.marynarzyk.pun.pl www.jedenswiat.pun.pl